nejlepší články ze dne: 22. 09. 2021

Související články

Čtyřicítka je zlomový věk. Právě teď se svému tělu věnujte víc než dřív
Zatímco o zdraví dětí a seniorů se mluví na každém kroku, takzvaný střední věk tolik pozornosti nepřitahuje. Jako by se rozumělo samo sebou, že se dospělý člověk v produktivních letech nachází na vrcholu tělesných i duševních sil. Na prahu čtyřicítky bychom však měli začít věnovat svému zdraví zvláštní péči. Proč, zjišťoval magazín Rodina DNES.Další články k tématu:Po čtyřicítce jezte méně, ale dopřejte si kvalitní potravinyNeklape vám to? Raději počkejte s rozvodem až po čtyřicítceHubnutí podle věku. Co pomáhá, když je vám 20, 30, 40
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 25.5.2017 v 06:20, zobrazit podobné
Sportujte ve zdraví. Zásady, co dělat před cvičením a po něm
Příprava na cvičení nezačíná až v tělocvičně, v posilovně nebo s obutím běžeckých bot, tělo potřebuje rozehřát a „rozproudit krev“. Pro kvalitní sportovní výkon je důležité, jak se před ním najíme, napijeme a rozcvičíme. Proč a jak na to, se píše v článku, který vyšel v časopisu Zdraví. Další články k tématu:Extrémní sport vás zničí, zdraví víc prospívá pravidelná chůze, říká lékařkaJak v zimě sportovat a shodit kila, když nechcete cvičit pod střechouCvičení a jídelníček podle věku. Jak se udržet fit bez ohledu na stáří?Trápí vás bolesti v “esíčku”? Nejúčinnější prevencí je cvičeníOsm tipů jak zregenerovat tělo a mysl po sportu, cvičení i od stresuJak se udržet fit? Ideální cvičení a jídlo pro každý věkČas na cvičení máme všichni. Sedm tipů, jak se každý den trochu hýbat
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 25.4.2019 v 05:20, zobrazit podobné
Jak udržet nemocné dítě v posteli? Poradíme vám
Každá maminka ví, že udržet nemocné dítko v posteli dá opravdu hodně síly. Jen co trochu pookřeje, už by nejraději lítalo po bytě. Jak ho ale udržet v posteli, nebo alespoň v klidu?
zdroj: www.mladazena.cz, přidáno 6.12.2016 v 15:24, zobrazit podobné
TOPlist