Nejčtenější v danném dni? Historie článků

leden 2020
Po 6132027
Út 7142128
St18152229
Čt29162330
310172431
So4111825 
Ne5121926 
únor 2020
Po 3101724
Út 4111825
St 5121926
Čt 6132027
 7142128
So18152229
Ne291623 
Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server potomek.cz na články pro ženy 430x, což odpovídá cca 22.437-ti odkázaným článkům ročně.

Inzerce

Málo i moc spánku probouzí nemoci, varují odborníci. Spěte sedm hodin
Většina z nás prospí zhruba třetinu života, i proto spánek považujeme za naprostou samozřejmost. Jeho význam je však mnohem větší, než si často připouštíme. Spánek je důležitý pro psychické a fyzické zdraví i pro učení běžných dovedností. Škodlivý je ovšem spánkový nedostatek i nadbytek.Další články k tématu:Sedm osvědčených triků pro kvalitní spánekSpánek je důležitější než cvičení, říká trenérka slavných osobnostíSpánek se nedá ošidit. Méně než 5 hodin spánku vede k infarktu i obezitě
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 22.8.2019 v 05:20, prečteno: 5x

nejlepší články ze dne: 22. 08. 2019

Související články

Pět zvláštních následků nedostatku spánku. Hůře zvládáte emoce i práci
Málo hodin strávených klidným a posilňujícím spánkem se projeví nejen únavou, nadměrným hladem a podrážděností. Některé důsledky nevyspání vás možná překvapí.Další články k tématu:Důvody, proč vás po ránu bolí hlava. Příliš spánku, deprese i vysoký tlakKaždodenní chyby, které urychlují stárnutí. Málo spánku i lenostSpánek se nedá ošidit. Méně než 5 hodin spánku vede k infarktu i obezitě
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 12.9.2017 v 08:20, zobrazit podobné
Spánek podle hvězd: Býkům stačí 5 hodin, Štíři musí v deset do postele
Řekněme, že musíte vstávat v sedm hodin ráno. Znamená to, že byste měla zalézt do pelíšku už v deset večer, abyste si dopřála devět hodin spánku, nebo stačí vašemu znamení jen šest hodin v posteli? Každá to máme jinak a mohou za to i hvězdy.
zdroj: www.dama.cz, přidáno 19.11.2017 v 08:23, zobrazit podobné
Šest zdravotních problémů, které vám hrozí při nadbytku spánku
Kvalitní a dostatečně dlouhý spánek je pro vaše fyzické i duševní zdraví naprosto klíčový. Ovšem nic se nemá přehánět. Příliš dlouhý spánek zdraví nezlepší, naopak vám může ještě ublížit.Další články k tématu:Banány, ovesná kaše či brambory aneb sedm potravin pro lepší spánekDeset překvapivých zdravotních výhod spánku: méně stresu i delší životSpánek se nedá ošidit. Méně než 5 hodin spánku vede k infarktu i obezitěPravidelný pohyb má vliv na spánek i sex. Deset důvodů, proč cvičitVe spánku přestane dýchat a tělo bojuje o kyslík. Co je spánková apnoeOsm činností, které narušují váš spánek. Nepijte alkohol, vypněte mobil
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 14.12.2016 v 06:20, zobrazit podobné
S dětmi o své vážné nemoci mluvte. Jinak budou na strach i úzkost samy
Závažné onemocnění, jako je rakovina, potkává během života stále více žen i mužů v produktivním věku. Kromě náročné léčby a nejistých vyhlídek se tak potýkají i s tím, jak vlastně o nemoci mluvit se svými dětmi. Odborníci varují, že nejhorší cestou je snažit se vše utajit.Další články k tématu:Naučte se naslouchat svým dětem, posílíte důvěru i respektSmrt není tabu. Mluvte o ní i s dětmi
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 28.2.2017 v 11:20, zobrazit podobné
Jak správně pečovat na jaře o trávník?
Trávníky se probouzí ze spánku a je čas se o ně začít starat. Víte, co nesmíte zanedbat, aby péče byla úspěšná a travní koberec svěže zelený?
zdroj: www.dama.cz, přidáno 24.4.2018 v 06:23, zobrazit podobné
Jak správně pečovat na jaře o trávník. Dopřejte mu vzduch i výživu
Trávníky se probouzí ze spánku a je čas se o ně začít starat. Víte, co nesmíte zanedbat, aby péče byla úspěšná a travní koberec svěže zelený?
zdroj: www.dama.cz, přidáno 24.4.2018 v 12:23, zobrazit podobné
Kolik hodin spánku denně potřebujeme, abychom byli zdraví?
 Spánek je biologickou potřebou každého člověka a spolu s vyváženou stravou a dostatečným pohybem patří k základním pilířům formující zdraví. Napomáhá regeneraci a dodává energii tělu i mysli. Délka spánku je u každého dospělého člověka jiná. Říká se, že například Leonardu da Vincimu stačily pouhé dvě hodiny spánku denně. Jaké množství spánku ale doopravdy potřebujete, abyste byli zdraví a po probuzení se cítili odpočatí a plní energie?
zdroj: www.ordinace.cz, přidáno 26.8.2016 v 10:21, zobrazit podobné
Tuberkulóza ročně zabije dva miliony lidí. Začíná únavou, hubnutím a kašlem
Tuberkulóza je nejčastější smrtící infekční onemocnění na světě. Česko může být relativně v klidu, protože patří mezi země s nejnižším výskytem této choroby na světě. I tak před ní odborníci varují. Přinášíme vám další díl seriálu Návrat nemocí našich předků.Další články k tématu:Spalničky se vrací. Nemoc začíná jako viróza, ale může skončit i smrtíPříušnice mohou způsobit zánět mozku i neplodnost. Očkování se změniloObjev bacilu tuberkulózy před 130 lety zahájil úspěšný boj s nemocíNěkteří pacienti s TBC by se mohli léčit doma, zvažují odborníci
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 6.4.2018 v 06:20, zobrazit podobné
TOPlist