Nejčtenější v danném dni? Historie článků

srpen 2018
Po 6132027
Út 7142128
St18152229
Čt29162330
310172431
So4111825 
Ne5121926 
září 2018
Po 3101724
Út 4111825
St 5121926
Čt 6132027
 7142128
So18152229
Ne29162330
Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server potomek.cz na články pro ženy 220x, což odpovídá cca 11.479-ti odkázaným článkům ročně.

Náhodný dětský klip

Nejčtenější za 24 hodin na serveru stravník.cz

více na stravník.cz

Inzerce

7 triků, jak zlepšit držení těla: Udělejte něco pro své zdraví
zdroj: zena.centrum.cz, přidáno 15.8.2018 v 05:19, prečteno: 3x

nejlepší články ze dne: 15. 08. 2018

Související články

Držení sklenice napoví, jaká jste osobnost!
Macho machr, ledová královna, playboy nebo drbna? To vše člověku znalému řeči těla okamžitě odhalí držení nápoje ve společnosti. Celkem lze při vstupu do místnosti plné lidí z držení sklenice odhalit osm základních typů osobnosti. Jeden z nejcitovanějších britských psychologů Glenn Wilson je pojmenoval a přesně popsal ve své nové práci.
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 6.6.2009 v 12:21, zobrazit podobné
Taneční cviky, které vám pomohou od bolesti zad. Protáhněte se v práci
Bolesti zad a pohybového aparátu trápí většinu lidí. Sedavé zaměstnání, nedostatek času na cvičení a rychlý způsob života se totiž podepisuje na našem celkovém zdravotním stavu. Jak se v práci protáhnout a zlepšit držení těla, poradí lektorky taneční školy v dalším díle nového seriálu Tancem ke zdraví.Další články k tématu:VIDEO: Jak přivést dítě k pohybu, stačí vybrat chytlavou melodiiVIDEO: Jak si tanečními cviky protáhnout a zpevnit tělo v příroděVIDEO: Jednoduché postelové cviky, které vás nastartují na celý den
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 14.10.2016 v 06:20, zobrazit podobné
Šest tipů, jak si ulevit od bolesti pohybového aparátu
Ze statistik vyplývá, že více než třetina českého obyvatelstva dlouhodobě trpí bolestmi zad, krční páteře, ramen, kyčlí nebo kolen. Příčin bolesti je mnoho - od špatného držení těla přes nadměrnou zátěž až po mnohá onemocnění.Další články k tématu:Taneční cviky, které vám pomohou od bolesti zad. Protáhněte se v práciTerapie stáním může pomoci od bolestí zadBolesti zad nejčastěji způsobuje meziobratlová ploténka, řekl lékařNaučte se správné držení těla, zbavíte se bolesti zadLékařka: Příčinou bolestí zad mohou být i problémy s vnitřními orgányBolesti zad, hlavy, zdeformované klouby. To všechno mohou způsobit ploché nohy
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 4.11.2016 v 06:20, zobrazit podobné
Cviky pro děti s vadným držením těla
Naše děti se málo pohybují. Po vysedávání ve škole často navazuje dlouhé sezení před počítačem nebo televizí. Není tedy divu, že bolesti zad začínají trápit i velmi mladé lid, dokonce i školáky. Poradíme vám několik cviků, které napraví jejich vadné držení těla a tím zabrání pozdějším problémům.
zdroj: www.ordinace.cz, přidáno 8.5.2012 v 09:22, zobrazit podobné
VIDEO: Dokonalá podprsenka má možná menší obvod, než si myslíte
O tom, jak si správně vybrat podprsenku, už vyšlo mnoho článků a natočila se spousta návodů. Pořád je ale co zlepšovat – ostatně jde o základní kousek oblečení, který většina žen nosí denně a dokáže zlepšit držení těla a opticky proměnit celou postavu. Stylistka Gábina Koutská se podělila o své tipy.Další články k tématu:Pět překvapivých tipů, jak lépe vybrat a nosit podprsenkuVIDEO: Návod, jak dokonale vyprat podprsenku. Bez prášku i teplé vodyDůvody, proč vás bolí prsa. Může za to špatná podprsenka, ale i kávaStella McCartney představila podprsenku pro ženy po mastektomii
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 16.5.2016 v 06:19, zobrazit podobné
Konzumace jablek může ženám zlepšit pohlavní život
Pravidelná konzumace jablek ? každý den alespoň jedno ? může pomoci zlepšit zdraví žen s ohledem na sexuální uspokojení. A tahle zpráva by zase mohla zvýšit konzumaci jablek a odbyt producentům, kterým hnijí tuny jablek ve skladech. Ať už je motiv jakýkoli, jedno je jasné, a shodnou se na tom lékaři z celého světa, jablka jsou skutečně elixír zdraví a platí, kdo si dá alespoň jedno denně, k lékaři vůbec nemusí.
zdroj: www.dama.cz, přidáno 13.10.2014 v 21:23, zobrazit podobné
Cvičení doma - analýza těla. Zjistěte na co stačíte
Před sestavením tréninkového plánu na cvičení doma, je důležité provést správnou diagnostiku pohybového aparátu. Což znamená analyzovat stav svého držení těla, svalové souhry a aktivace svalových vláken při pohybu. O tom, jak diagnostikovat stav svého pohybového aparátu, a doporučení který cvik zvolit při slabé aktivaci nebo zkrácení, pojednává tento článek.
zdroj: www.dama.cz, přidáno 10.4.2012 v 17:23, zobrazit podobné
Narovnejte se. Bez správného držení těla se kilům dolů nechce
Trávíte hodiny ve fitcentru, a bříško stále není pevné? Když se budete dál hrbit a nezapojíte vnitřní svaly, vysněnou postavu nezískáte. A záda budou pořád bolet.
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 8.10.2011 v 11:20, zobrazit podobné
Nenechte podprsenku, aby vám ničila prsa ani tělo! Jak ji správně vybrat?
Podprsenka by měla být vaše kamarádka, která vám pomáhá zachovat pěkné držení těla a ňadra v co nejlepším tvaru. Pokud ji ale zvolíte špatně, může se z ní stát naopak mučicí nástroj...
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 22.1.2017 v 06:21, zobrazit podobné
Muži, chopte se zbraní a udělejte něco pro své zdraví!
Myslíte si, že styl a komfort jsou vlastnosti, které dokáží ocenit jen ženy? Před pár lety to možná platilo, ale síla tohoto pravidla naštěstí slábne a stále více mužů ví, co chce.
zdroj: www.dama.cz, přidáno 21.10.2010 v 07:23, zobrazit podobné
TOPlist