Nejčtenější v danném dni? Historie článků

říjen 2018
Po18152229
Út29162330
St310172431
Čt4111825 
5121926 
So6132027 
Ne7142128 
listopad 2018
Po 5121926
Út 6132027
St 7142128
Čt18152229
29162330
So3101724 
Ne4111825 
Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server potomek.cz na články pro ženy 377x, což odpovídá cca 19.671-ti odkázaným článkům ročně.

Náhodný dětský klip

Inzerce

7 triků, jak zlepšit držení těla: Udělejte něco pro své zdraví
zdroj: zena.centrum.cz, přidáno 15.8.2018 v 05:19, prečteno: 3x

nejlepší články ze dne: 15. 08. 2018

Související články

Taneční cviky, které vám pomohou od bolesti zad. Protáhněte se v práci
Bolesti zad a pohybového aparátu trápí většinu lidí. Sedavé zaměstnání, nedostatek času na cvičení a rychlý způsob života se totiž podepisuje na našem celkovém zdravotním stavu. Jak se v práci protáhnout a zlepšit držení těla, poradí lektorky taneční školy v dalším díle nového seriálu Tancem ke zdraví.Další články k tématu:VIDEO: Jak přivést dítě k pohybu, stačí vybrat chytlavou melodiiVIDEO: Jak si tanečními cviky protáhnout a zpevnit tělo v příroděVIDEO: Jednoduché postelové cviky, které vás nastartují na celý den
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 14.10.2016 v 06:20, zobrazit podobné
Šest tipů, jak si ulevit od bolesti pohybového aparátu
Ze statistik vyplývá, že více než třetina českého obyvatelstva dlouhodobě trpí bolestmi zad, krční páteře, ramen, kyčlí nebo kolen. Příčin bolesti je mnoho - od špatného držení těla přes nadměrnou zátěž až po mnohá onemocnění.Další články k tématu:Taneční cviky, které vám pomohou od bolesti zad. Protáhněte se v práciTerapie stáním může pomoci od bolestí zadBolesti zad nejčastěji způsobuje meziobratlová ploténka, řekl lékařNaučte se správné držení těla, zbavíte se bolesti zadLékařka: Příčinou bolestí zad mohou být i problémy s vnitřními orgányBolesti zad, hlavy, zdeformované klouby. To všechno mohou způsobit ploché nohy
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 4.11.2016 v 06:20, zobrazit podobné
VIDEO: Dokonalá podprsenka má možná menší obvod, než si myslíte
O tom, jak si správně vybrat podprsenku, už vyšlo mnoho článků a natočila se spousta návodů. Pořád je ale co zlepšovat – ostatně jde o základní kousek oblečení, který většina žen nosí denně a dokáže zlepšit držení těla a opticky proměnit celou postavu. Stylistka Gábina Koutská se podělila o své tipy.Další články k tématu:Pět překvapivých tipů, jak lépe vybrat a nosit podprsenkuVIDEO: Návod, jak dokonale vyprat podprsenku. Bez prášku i teplé vodyDůvody, proč vás bolí prsa. Může za to špatná podprsenka, ale i kávaStella McCartney představila podprsenku pro ženy po mastektomii
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 16.5.2016 v 06:19, zobrazit podobné
Proč spát ve tmě? Ochráníte tělo před rakovinou, tloustnutím i stárnutím!
Jestli spíte u zapnuté televize, s rozsvícenou lampičkou nebo vám svítí pouliční lampy až na polštář, rozhodně s tím něco udělejte. To, že nemáte ve spánku dostatek tmy, může ohrozit vaše zdraví!
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 13.9.2016 v 12:21, zobrazit podobné
Nenechte podprsenku, aby vám ničila prsa ani tělo! Jak ji správně vybrat?
Podprsenka by měla být vaše kamarádka, která vám pomáhá zachovat pěkné držení těla a ňadra v co nejlepším tvaru. Pokud ji ale zvolíte špatně, může se z ní stát naopak mučicí nástroj...
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 22.1.2017 v 06:21, zobrazit podobné
6 nejčastějších signálů, že máte v jídelníčku málo bílkovin. Začněte s tím něco dělat!
Vaše tělo až z jedné pětiny tvoří bílkoviny. Nacházejí se v kostech, svalech či kůži. Potřebujete je při hubnutí, ale i pro zdraví těla a krásu vlasů či nehtů. Jak ale poznáte, jestli jich jíte dost?
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 16.3.2016 v 06:20, zobrazit podobné
Pět triků, díky kterým při chůzi spálíte mnohem více kalorií
Pokud na cvičení v posilovně nemáte kvůli všem povinnostem v práci i doma čas, nevadí, zkuste co nejvíce chodit pěšky. Stačí pár triků a během obyčejné procházky spálíte více kalorií a posílíte své zdraví.Další články k tématu:Jídlo za chůze vede k tloustnutí. Mozek neví, že jíme, tvrdí vědciChůze: přirozený pohyb, při kterém můžete zhubnoutChůze je prospěšná, ale sama vám zdraví nezachráníLék proti demenci: Obyčejná chůze
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 26.1.2017 v 06:20, zobrazit podobné
Nejlepší cviky na záda: Díky nim budete mít rychlejší spalování i štíhlejší břicho!
Posilování zádového svalstva je i pro ženy nesmírně důležité. Proč? Zrychluje to spalování, zlepšuje držení těla, přispívá ke zeštíhlení břicha... Zkuste pravidelně provádět aspoň tyto tři cviky!
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 24.4.2017 v 06:21, zobrazit podobné
Inkontinenci může vyřešit cvičení, ale někdy pomůže jedině operace
Pánevní dno je základní svalstvo lidského těla. Pomáhá nám kontrolovat držení těla, podílí se na vzhledu břicha, a také podporuje a udržuje vnitřní orgány pánve na správném místě. Fungující pánevní dno je i záruka života bez inkontinence. Takže o tom, že bychom o ně měli pečovat, není pochyb.Další články k tématu:Kate Winsletová: Od narození dětí trpím inkontinencíI pravidelný pohlavní styk je prevencí proti inkontinenci, řekl urologInkontinence trápí až polovinu žen. Důležitá je prevenceVětšina žen se stydí mluvit o inkontinenci. ZbytečněMočová inkontinence se nevyhýbá ani třicetiletým
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 7.10.2016 v 06:20, zobrazit podobné
TOPlist