Nejčtenější v danném dni? Historie článků

červen 2018
Po 4111825
Út 5121926
St 6132027
Čt 7142128
18152229
So29162330
Ne3101724 
červenec 2018
Po 29162330
Út 310172431
St 4111825 
Čt 5121926 
 6132027 
So 7142128 
Ne18152229 
Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server potomek.cz na články pro ženy 487x, což odpovídá cca 25.411-ti odkázaným článkům ročně.

Náhodný dětský klip

Inzerce

Aby kosti dobře a dlouho sloužily. Jezte sardinky, čedar i fíky
Zdravé kosti = vápník. Tuhle rovnici známe všichni už od dětství. Ne každý ale ví, že klíčové jsou i další živiny: vitamin D, který kalcium pomáhá vstřebat, minerály draslík a hořčík. A také to, že za nejvhodnější zdroj vápníku se už dávno nepovažuje mléko. Zkuste raději tučné ryby, listovou zeleninu nebo třeba fíky.Další články k tématu:Čtyři rady odborníků, jak ochránit kosti před osteoporózouRecepty pro zdravé kosti: S osteoporózou můžete bojovat i v kuchyniDvanáct nemléčných zdrojů vápníku. Dopřejte si fazole i sušené fíkyVědci našli 100 nejzdravějších potravin. Sádlo je v první desítce
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 20.6.2018 v 06:20, prečteno: 5x

nejlepší články ze dne: 20. 06. 2018

Související články

Čtyři rady odborníků, jak ochránit kosti před osteoporózou
Říká se jí tichý zabiják kostí. Trpí jí každá třetí žena a každý pátý muž ve věku nad 50 let. Řeč je o osteoporóze, která způsobuje ztrátu důležitých vlastností kosti - pevnosti a pružnosti. Co dělat, abyste se této nepříjemné nemoci vyhnuli?Další články k tématu:Recepty pro zdravé kosti: S osteoporózou můžete bojovat i v kuchyniOsteoporóza a mýty, které vás mohou stát životVarovné faktory, které přispívají k řídnutí kostí
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 20.5.2016 v 06:20, zobrazit podobné
8 tipů, jak mít pevnější kosti i v menopauze!
Pokud jde o hustotu kostí, čas není přítel žen. Ale bez ohledu na to můžete pro svoje kosti něco udělat. Stačí, když budete praktikovat těchto pár věcí, a hned se budete cítit líp. Menopauza vás nemůže rozhodit!
zdroj: www.dama.cz, přidáno 10.10.2017 v 08:23, zobrazit podobné
Sedm potravin pro zdravé kosti. Vítězí mák
Pro zdravé a silné kosti existují dvě naprosto klíčové živiny - vápník a vitamin D. Vápník podporuje kosti a zuby, zatímco vitamin D zlepšuje vstřebávání vápníku a růst kostí. Dostatečný přísun obou látek je důležitý po celý život, zvláště pak ve vývinu, po padesátce a v těhotenství. Nejvíce vápníku přitom není v mléčných výrobcích, ale v máku.
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 31.8.2011 v 03:20, zobrazit podobné
Překvapivá fakta o kostech: nadváha jim pomáhá
Většina lidí považuje zdravé kosti za samozřejmost, dokud si něco nezlomí nebo jim lékař nediagnostikuje řídnutí kostí. Ale i kosti si zaslouží vaši pozornost a kvalitní výživu. Seznamte se s překvapivými fakty o svých kostech.
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 24.10.2011 v 12:20, zobrazit podobné
Dodejte záclonám jejich původní vzhled!
Ve většině domácností už dnes spíše narazíme na žaluzie všeho druhu. Hlavní funkci záclon sice dávno nahradily, ale jsou ještě mezi námi ti, kteří se záclon kvůli jejich útulnému vzhledu nechtějí vzdát. A právě vám řekneme, jak se o ně starat, aby byly krásné a dlouho vám sloužily.
zdroj: http://www.prozeny.cz/, přidáno 16.4.2009 v 06:20, zobrazit podobné
Zařiďte si zahradu harmonicky: Kam (ne)patří posezení, bazén a záhonky? Tady je přehled!
Přestavujete zahradu? Toužíte po bazénu, venkovním posezení nebo houpací síti? Poradíme vám, kam je umístit tak, aby vám nejen dobře sloužily, ale také harmonicky působily na vaše vztahy i kariéru!
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 19.5.2015 v 12:21, zobrazit podobné
Vitamín D zaručí pevné kosti a podpoří imunitu
Vitamín D je velice důležitý, a to nejen pro pevné kosti. Vědci zjistili jeho další neméně významné funkce pro organismus. Pokud máte vitamínu D nedostatek, nejenže vám měknou kosti, ale také slábne imunitní systém a vy jste tak náchylnější k různým nemocem.
zdroj: www.dama.cz, přidáno 27.10.2013 v 02:23, zobrazit podobné
Umíte správně pečovat o své kontaktní čočky?
 Mnoho lidí jim dnes dává přednost před klasickými brýlemi. Na rozdíl od nich nikde fyzicky nepřekážejí, neomezují vás při sportu a nemusíte ztrácet čas jejich věčným hledáním – sedí vám totiž přímo na očích. Víte ale, jak se o ně starat, aby dobře sloužily, a zároveň jste si nepřivodili nepříjemné zdravotní komplikace?
zdroj: www.ordinace.cz, přidáno 3.6.2015 v 08:22, zobrazit podobné
Jak dlouho chcete kojit? Dobře si to rozmyslete
Do kdy je ještě výhodné dítě kojit? Je rok hodně nebo málo. Jak dlouho má dítě z kojení užitek?
zdroj: www.mladazena.cz, přidáno 27.8.2014 v 12:24, zobrazit podobné
Zlomenina klíční kosti - častý sportovní úraz
 Zlomenina klíční kosti patří mezi časté poranění, které je obvykle způsobeno nepřímým mechanizmem při pádu na rameno při sportu, dopravních úrazech nebo při pouhém pádu. Mezi faktory zvyšující riziko této zlomeniny patří pokročilý věk, osteoporóza (řídnutí kostní hmoty) či některá vrozená onemocnění kostí.
zdroj: www.ordinace.cz, přidáno 27.12.2016 v 06:22, zobrazit podobné
TOPlist