Nejčtenější v danném dni? Historie článků

červenec 2018
Po 29162330
Út 310172431
St 4111825 
Čt 5121926 
 6132027 
So 7142128 
Ne18152229 
srpen 2018
Po 6132027
Út 7142128
St18152229
Čt29162330
310172431
So4111825 
Ne5121926 
Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server potomek.cz na články pro ženy 198x, což odpovídá cca 10.331-ti odkázaným článkům ročně.

Náhodný dětský klip

Nejčtenější za 24 hodin na serveru stravník.cz

více na stravník.cz

Inzerce


nejlepší články ze dne: 23. 04. 2018

Související články

Vyberte si cvičení podle typu postavy - a zhubněte efektivně
Ať už chcete zhubnout o dvě kila, nebo o dvacet, určete si nejdřív, jaký máte typ postavy. Zda vás trápí silnější stehna, širší boky nebo kulatější bříško. Podle toho si stanovte plán přesně na míru.
zdroj: www.dama.cz, přidáno 27.9.2011 v 07:23, zobrazit podobné
Hruška, jablko, nebo chilli paprička? Zhubněte podle typu postavy
Nastavte si dietu a cvičení podle tvaru svého těla. Zeštíhlovací program vytvořený na míru dokáže s vašimi problematickými partiemi opravdové zázraky!
zdroj: www.mladazena.cz, přidáno 25.2.2013 v 11:24, zobrazit podobné
Jste hruška, jablko, nebo chilli paprička? Zhubněte podle typu postavy!
Nastavte si dietu a cvičení podle tvaru svého těla. Zeštíhlovací program vytvořený na míru dokáže s vašimi problematickými partiemi opravdové zázraky!
zdroj: www.dama.cz, přidáno 24.1.2013 v 10:23, zobrazit podobné
PODÍVEJTE SE: Pevná prsa - cvičení je na nic
Cvičíte, posilujete, a přesto stav vašeho hrudníku neidpovídá vašim představám? Zkuste to jinak. Přes přírodu.
zdroj: zena.centrum.cz, přidáno 25.9.2009 v 00:19, zobrazit podobné
Cvičení podle typu postavy: Jaké se hodí pro boubelky a jaké pro štíhlé ženy?
Chtěly byste začít cvičit, či dokonce už cvičíte, ale nevíte, zda dobře? Jaké typy cvičení by si měly vybrat boubelky, hodně štíhlé ženy nebo ty, které mají chlapeckou postavu? Ptali jsme se odborníků!
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 3.2.2014 v 06:21, zobrazit podobné
Last minute sportovní triky pro lyžaře, kteří doteď lenošili
Lyžařská sezona je už sice v plném proudu, ale pokud patříte ke svátečním lyžařům, možná vás první zaklapnutí přezek teprve čeká. Ať už se chystáte s dětmi na jarní prázdniny, nebo jedete na romantický víkend do Alp, určitě oceníte „last minute“ rady od zkušené fitness trenérky.Další články k tématu:Domácí posilování: cviky, kterými zpevníte problémové partieSedm typů cvičení pro lenochy, které prospívají zdravíCvičte podle typu postavy. Jedině tak se zbavíte přebytečného tukuVyzkoušely jsme cvičení v kanceláři. Bez sprchy a úboru
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 30.1.2017 v 06:20, zobrazit podobné
Osm důvodů, proč během sportování pociťujete únavu
Těšíte se, jak si zase dáte do těla, ale v půlce tréninku vás přemůže vyčerpání? Faktorů, které přispívají k únavě při cvičení, je hned několik. Častou chybou je chybně složený jídelníček, ale také dehydratace. Další články k tématu:Pravidelný pohyb má vliv na spánek i sex. Deset důvodů, proč cvičitCo se stane s tělem, když přestanete cvičit. Už po týdnu ochabují svalyMýty o vašem metabolismu: zpomalí ho vynechání snídaně a zrychlí cvičeníSedm typů cvičení pro lenochy, které prospívají zdravíCvičte podle typu postavy. Jedině tak se zbavíte přebytečného tuku
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 7.6.2016 v 06:20, zobrazit podobné
Hubnutí na míru: Podle typu postavy! Najděte se a shoďte přebytečná kila
Myslíte si, že se s vaší postavou, kterou jste podědili po rodičích, nedá nic dělat? Omyl! Chce to ale vědět, jak a čím ji vytvarovat i zeštíhlit. Naši odborníci vám poradí jak vhodná jídla, tak i cvičení!
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 13.8.2012 v 12:21, zobrazit podobné
Roman Vaněk otestoval šunkové bagety! A výsledek? Překvapí vás
Také občas zastavíte u čerpací stanice a sáhnete po balené bagetě se šunkou a sýrem? Roman Vaněk se je rozhodl do detailů prozkoumat. A výsledek? Překvapí vás!
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 18.10.2012 v 12:21, zobrazit podobné
Tentokrát zhubnete: díky bosu
Míč bosu vznikl pro potřeby rehabilitace – při balančním cvičení na něm musíte zapojit všechny svaly, takže posilujete opravdu celé tělo. Této vlastnosti si všimli i trenéři aerobiku a zapojili ho do tréninku – vzniklo tak cvičení, při kterém vydáváte dvojnásobek energie, než při stejném cvičení na stabilní podložce.
zdroj: www.ordinace.cz, přidáno 10.2.2011 v 10:22, zobrazit podobné
TOPlist