Nejčtenější v danném dni? Historie článků

říjen 2018
Po18152229
Út29162330
St310172431
Čt4111825 
5121926 
So6132027 
Ne7142128 
listopad 2018
Po 5121926
Út 6132027
St 7142128
Čt18152229
29162330
So3101724 
Ne4111825 
Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server potomek.cz na články pro ženy 347x, což odpovídá cca 18.106-ti odkázaným článkům ročně.

Náhodný dětský klip

Inzerce

Omlazení, lepší spánek a čisté póry: Jak zima prospívá kráse?
Jako každé roční období má i zima svá pro a proti, když dojde na krásu. Sice se vám může stát, že máte rozpraskané rty a matnou pokožku, chladné počasí ale může mít i pozitivní vliv!
zdroj: www.dama.cz, přidáno 2.2.2018 v 19:23, prečteno: 7x

nejlepší články ze dne: 02. 02. 2018

Související články

5 překvapivých důvodů, proč zima prospívá vaší pleti
I když před sebou máme několik dlouhých zimních měsíců, nemusí to ještě nutně znamenat jen deprese, nadávání na mráz a vyhlížení jara. Zima pro nás a naši pleť může mít i pozitivní účinky.
zdroj: www.dama.cz, přidáno 22.11.2016 v 06:23, zobrazit podobné
8 tipů pro lepší spánek
V dřívějších dobách se zdravý spánek příliš neřešil, ale dnes už většina z nás pochopila, že zdraví máme jen jedno. Přečtěte si naše rady, díky kterým se vám bude usínat s lehkostí.
zdroj: www.dama.cz, přidáno 24.3.2016 v 20:22, zobrazit podobné
Trápí vás rozšířené póry? Pomůžou vám vitamín C, jíl i jehličky
Se zvyšujícím se věkem přibývají nejen vrásky, ale celkově se zhoršuje kvalita pleti, což s sebou přináší i rozšiřující se póry. Dá se s nimi ale bojovat a zvládnete to i doma. Jak na to?
zdroj: www.dama.cz, přidáno 27.8.2018 v 05:22, zobrazit podobné
Rozšířené póry máte dány geneticky. I tak se ale dají zmenšit! Jak na to?
Jemná barevně ucelená a svěže vypadající pleť je jedním z hlavních parametrů fyzické krásy. Řada žen se proto může přetrhnout, aby takové dosáhla. Pokud ale trpíte rozšířenými póry, nejde to tak snadno.
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 29.7.2016 v 12:20, zobrazit podobné
Šest zdravotních problémů, které vám hrozí při nadbytku spánku
Kvalitní a dostatečně dlouhý spánek je pro vaše fyzické i duševní zdraví naprosto klíčový. Ovšem nic se nemá přehánět. Příliš dlouhý spánek zdraví nezlepší, naopak vám může ještě ublížit.Další články k tématu:Banány, ovesná kaše či brambory aneb sedm potravin pro lepší spánekDeset překvapivých zdravotních výhod spánku: méně stresu i delší životSpánek se nedá ošidit. Méně než 5 hodin spánku vede k infarktu i obezitěPravidelný pohyb má vliv na spánek i sex. Deset důvodů, proč cvičitVe spánku přestane dýchat a tělo bojuje o kyslík. Co je spánková apnoeOsm činností, které narušují váš spánek. Nepijte alkohol, vypněte mobil
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 14.12.2016 v 06:20, zobrazit podobné
5 nejhorších výmluv, proč nemůžete začít cvičit! Říkáte je také?
Ze všech stran slyšíte, jak skvěle prospívá pravidelný sport vaší kráse, ale i celkovému zdraví. Vy byste se sice taky rádi více hýbali, jenže z nějakého důvodu nemůžete. Nejsou to ale jen výmluvy...?
zdroj: www.prozeny.cz, přidáno 26.7.2016 v 12:20, zobrazit podobné
Supermatka.cz: Spánek za koně
Jsou ženy, které s narozením miminka odhalí nové životní potřeby. Nebo jim spíš dojde, jak moc vzácné můžou být tak samozřejmé věci jako třeba sprcha. Nebo jídlo. Nebo spánek. Hlavně spánek!
zdroj: www.mladazena.cz, přidáno 9.3.2017 v 09:24, zobrazit podobné
Oči sice nikdy nespí, odpočinek ale potřebují
 Lidské oko se nepřestává pohybovat ani při spánku. Kvalitní spánek je přesto pro zdraví oka velmi důležitý. Ložnice by měla být dobře zatemněná, televizi a počítač je lepší vypnout alespoň 90 minut před usnutím. Modré světlo, které elektronické přístroje vyzařují, totiž potlačuje tvorbu hormonu melatoninu. Před spaním je lepší odložit i mobilní telefon, na večerní svícení jsou vhodnější obyčejné žárovky než oblíbené LED osvětlení.
zdroj: www.ordinace.cz, přidáno 20.12.2017 v 09:22, zobrazit podobné
Oči sice nikdy nespí, odpočinek ale potřebují
 Lidské oko se nepřestává pohybovat ani při spánku. Kvalitní spánek je přesto pro zdraví oka velmi důležitý. Ložnice by měla být dobře zatemněná, televizi a počítač je lepší vypnout alespoň 90 minut před usnutím. Modré světlo, které elektronické přístroje vyzařují, totiž potlačuje tvorbu hormonu melatoninu. Před spaním je lepší odložit i mobilní telefon, na večerní svícení jsou vhodnější obyčejné žárovky než oblíbené LED osvětlení.
zdroj: www.ordinace.cz, přidáno 26.12.2017 v 17:22, zobrazit podobné
Pravda o mléku: nezahleňuje a pomáhá při hubnutí
Z jedné strany slyšíme argumenty, kolik sklenic mléka vypít denně, protože prospívá zdraví, z druhé strany varování, že škodí, zahleňuje a tloustne se po něm. Podle nejnovějších průzkumů to vypadá, že mléko v našich životech představuje kladného hrdinu, nikoli záporáka.Další články k tématu:Mléko v jídelníčku batolat často chybí. Může to ovlivnit jejich zdravíVIDEO: Jak vybírat kávu, čaj a mléčné nápoje, aby prospívaly zdravíTrvanlivé, čerstvé, nebo z automatu. Jaké mléko nejvíce prospívá?S mlékem při dietě šetřete, lepší jsou zakysané výrobkyJe tučné a pro člověka nevhodné aneb pravdy a lži o mléce
zdroj: ona.idnes.cz, přidáno 6.4.2017 v 06:20, zobrazit podobné
TOPlist